خنده بازار دااااااااااااااغ 46
 
مدرسه میرفتم یه روز ناظم بهم گفت بگو مامانت بیاد مدرسه.مامانم اومد گفتن پسرتون مورد انظباطی داره.عـــــــــطــــــــــر مــــــــیـــــــزنـــــــــه میاد مدرسه!!!!!!!
مامانمم بدون هیچ مقدمه ای گفت غلط کرده!!!از فردا بهش چند کیلو سیر و پیاز میدم میگم  بیاد تو دفتر درو ببنده از بالا و پایین ول بده.
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
لامصب با آدم حرف میزنه *:x lovestruck
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.ir
عضویت
 در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
واسه شمام پیش اومده؟!

با دوستم رفتم بیرون مامانم زنگ زده: کدوم گوری هستی‌ ذلیل مرده؟

(اولین کاری که می‌کنم صدای گوشیمو کم می‌کنم)

من: سلام مامان جان من با دوستم بیرونم خوبی‌؟

مامانم : مردشور تو و دوستت با هم *:| straight face

(چههق گوشی رو میذاره)

من:آره مامان جان چشم حتما

مامانم:بیب بیب بیب بیب

من:چشم زود میام

مامانم:بیب بیب بیب

من: قربونت خداحافظ عزیزم

مامانم :همچنان بییب بییب بیییب ! 
*:| straight face*:| straight face*:| straight face
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
اینا دیگه چی می گن؟ *:-O surprise
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.ir
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
میرن ۱۰۰۰متر زیر آب به ماهیه سیخ میزنن
.
.
گاز که میگیره میگن ببینید چه خطرناک و وحشیه ؟
بعد اسم برنامه رو میزارن
جستجوی هیولا …
هیولا تویی ، ول کن زبون بسته رو
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
این هم ی خلاقیت از روسها
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.ir
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
به سلامتی اونایی که هیچوقت دستهای همدیگر رو رها نکردن ....♥
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.ir
 
 


نظرات شما عزیزان:

مری
ساعت15:20---25 تير 1392
جالب بود......ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 23 تير 1392برچسب:, | 19:21 | نویسنده : محمد علی بخشی و پویا نگاری |
  • وی جی وای ام
  • گردشگری