آهای تو ........

سلام خدمت داداش ها و آبجی های خودم.

نامرد ها چرا وقتی میاین وب رو می بینید نظر نمیدید؟

بگین ببینم اصن وب خوبه یا نه؟

من دلم به نظرات شما خوشه.

دوستم .......

چیزی که فقط یه مدیر وب رو خوش حال میکنه همین نظرات شماست.



نظرات شما عزیزان:

majid keshavarzian
ساعت19:19---17 تير 1392
سلام کلی با وبلاگت حال کردم

ولی یه کاری کن بهتره موضوع بندی قشنگی داشته باشی

مثلا جک ها یه بخش و عکس ها بخش دیگر

روی فونت نوشته هات کار کن

از وبلاگ من هم دیدن کن
پاسخ:سلام داداشم.ممنون. آدرس وبت کو.میزنه ثبت نشده


امیر
ساعت17:24---17 تير 1392
سلام دوست خوبم
وبلاگت رو دیدم خیلی خوب بود لذت بردم!
یه سری به ما هم بزن


k1
ساعت23:02---16 تير 1392
سلام.محمد عزیز میخوای تبادل لینک کنیم فقط اول لینکمو تو وبلاگت بزار بعدش بهم بگو تا منم بزارم

امیر
ساعت16:29---16 تير 1392
سلام وبلاگت قشنگه خوشم اومد اگه دوست داشتی یه سر هم به من بزن

k1
ساعت12:27---16 تير 1392
سلام.دوست عزیز وبلاگ زیبایی و خوبی داری من آماده تبادل لینک هستم.کافیه وبلاگمو با اسم دانش گستر لینک کنی و بهم اطلاع(تو قسمت نظر) بدی تا بلافاصله لینکت کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 16 تير 1387برچسب:, | 1:2 | نویسنده : محمد علی بخشی و پویا نگاری |
  • وی جی وای ام
  • گردشگری